Zákazník je... Čech

03.01.2024 - EB

V angličtině je zákazník králem, alespoň teoreticky. V češtině je zákazník náš pán. Čeští zákazníci jsou ale od toho, aby se s nimi dalo pohrávat a balamutit je, protože nedodržují ani nejzákladnější formy sebeobrany. Jak může společnost se sebeúctou dopustit, aby hlavní lobbista velkých obchodních řetězců se zahraničními vlastníky, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza, působil zároveň jako poradce ministra průmyslu a obchodu (Jozef Síkela za STAN), jež je zodpovědný za jmenování šéfa agentury (ČOI), která má sledovat a kontrolovat obchodní praktiky právě těch samých maloobchodních prodejců? Lidl v tomto týdnu inzeruje snížení cen o 6 % u více než 1000 produktů, ale Právo dnes informovalo, že Lidl některé ceny na konci loňského roku zvýšil, aby je pak letos vrátil na původní úroveň. S Prouzou jako jednou ze svých veřejných tváří si Lidl zjevně myslí, že mu to projde, protože zákazník je... Čech.




Přepnout na desktop verzi

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít