Dobročinná média
ňčastníci konference Forum Media diskutovali o obchodním modelu vydavatelství periodik založeném na "charitě" a dohadovali se, jak dlouho si ještě Zdeněk Bakala, Petr Kellner, Sebastian Pawlowski a další oligarchové budou moci dovolit dotovat svá výnosově problematická periodika. V případě Kellnerova Eura a Pawlowskiho Týdne není označení "dobročinný" zcela přesné, neboť v obou časopisech lze vystopovat určité příklady, kde editoři sledují specifické komerční zájmy. V případě Bakalových HN je komerční zaujatost poněkud méně viditelná, avšak pokud lídr pražské ODS Boris Šťastný veřejně označuje Bakalova periodika za hlásnou troubu TOP 09, bude asi na správné stopě. HN jsou skutečně nejhlasitějším kritikem chystané velké koalice v Praze. Jestli bude propad prodejů HN pokračovat, mohou se tyto dokonce časem stát tak trochu opozičními novinami, jejichž podporou budou předplatitelé a inzerenti demonstrovat svůj nesouhlas s velkou koalicí i na celostátní úrovni.