Pouze pro inteligentní čtenáře
Nový šéfredaktor HN Petr Šabata je ve funkci teprve měsíc, ale určitý posun v zaměření tohoto ekonomického deníku je zřejmý. HN nyní dávají více prostoru podnikovým zprávám a méně se snaží být obecně zaměřenými novinami, které zápasí s MfD či LN. Ve svých prvních rozhovorech ve funkci Šabata zmiňoval, že se chce ve větší míře orientovat na stánkový prodej - avšak kolik z potenciálních cílových čtenářů HN chodí do trafiky? Podle nás je pro HN mnohem důležitější, aby se zaměřily na high-end tržního segmentu a hýčkaly si každého čtenáře, jako kdyby byl součastí CapgeminiWorld Wealth Report (seznamu osob s investovatelnými aktivy přesahujícími1 mil. USD), anebo se jí brzy měl stát. Je s podivem, že český bezplatný ekonomický deník E15 ke svým čtenářům promlouvá inteligentněji, než relativně drahý český ekvivalent Financial Times. HN by však nemělo dát příliš práce tento stav napravit.