Skřípění kol tajuplných vlaků

10.06.2011 - EB

Pokud se vám nepodaří dostat se v pondělí do práce kvůli stávce pracovníků MHD nebo železničářů, pošlete účet za taxi panu generálnímu řediteli ČEZu Martinu Romanovi. Pokud někdo mohl stávce zabránit, byl to právě on víc než kdokoli jiný (dokonce i než premiér Petr Nečas). Jako člen dozorčí rady Českých drah, jímž byl do konce roku 2009, měl veškeré možnosti k tomu, aby zjistil, kdo skutečně stojí za Škodou Transportation, která dodává Dopravnímu podniku hl. m. Prahy a ČD kolejová vozidla za desítky miliard korun. Z výnosu 5,1 mld Kč v roce 2009 činil čistý zisk Škody 2,6 mld Kč (včetně 39% provozní marže). Při takové marži by člověk čekal, že benefiční vlastníci Škodovky napíší manažerskou příručku, která na žebříčku bestsellerů s přehledem přeskočí Jacka Welche! Namísto toho jsou dotyční pánové leda tak autory krimi příběhu, který sice není přímou příčinou pondělní stávky, ale odehrává se pod povrchem všude tam, kde začnou mizet peníze.




Přepnout na desktop verzi

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít