Murdochův dotyk
Murdochovo impérium dosahuje i do České republiky (News Outdoor venkovní reklamy, Dow Jones tisková agentura), avšak prodej 23,5% kapitálového podílu Dow Jones v Economii a.s. Handelsblattu koncem roku 2006 udržel Ruperta Murdocha mimo HN a časopis Ekonom. Handelsblatt následně v srpnu roku 2008 prodal Economii Zdeňku Bakalovi a ten ve snaze nabrat trochu toho zlatého Murdochova dotyku nabídl jednomu z členů představenstva News Corp., Andrewovi Knightovi, aby též zasedl v představenstvu Economie. HN poukázaly na toto jeho přímé propojení s Murdochem v dubnu roku 2009. Tento fakt je důležitý jen ve světlě narůstajícího podezření, že Bakala používá pro ovlivňování české politiky podobné postupy jako Murdoch. Pochopitelně nemáme na mysli odposlech telefonů, ale jinou Murdochovu specialitu, a sice trestání nepřátel v tisku, který ovládá. To by bylo jedno z možných vysvětlení pro sérii článků v HN o financování ČSSD. Kdyby totiž ČSSD začala držet krok a hubu, Bakalovy politické potíže s privatizací OKD by byly tytam.