Economia vs. Médea
Mezi vydavatelstvím Economia Zdeňka Bakaly a mediální agenturou Médea Jaromíra Soukupa se odehrává dost ošklivá bitva. Všechno to začalo v roce 2008, kdy právník a člen dozorčí rady Economii Radek Pokorný poštval antimonopolní úřad na Médeua OMD kvůli kartelové dohodě, načež Médea kontrovala odkloněním inzerentů od Economii. Tento měsíc pak Economia prostřednictvím HN vyrukovala se zprávou, že Petr Nečas chce odříznout Soukupovu agenturu od správy prostředků na nákup médií ve státních firmách, jako je ČEZ a ČSA. Soukupův Týden na to reagoval minulý týden obviněním Pokorného a bývalého generálního ředitele Economii Michala Klímy z toho, že k uvedenému kroku Nečase navedli, aby se dostali ke 2 mld Kč určeným na reklamu v rámci EU. Economia odpověděla v Respektu prohlášením, že Soukup porušuje nepsaná pravidla tím, že ovládá jak mediální agenturu, tak i periodika. Před lety přitom Bakala sám řekl, že v tak malém rybníku, jakým je ČR, je ve střetu zájmu každý; a tím by se dala také stručně a na obou stranách shrnout realita sporu mezi Economií a Médeou.