Tramvaj do stanice Mamon
Náměstek pražského primátora Josef Nosek tvrdí, že změny, které od soboty mění fungování pražské hromadné dopravy, nevznikly proto, aby šetřily peníze, ale prostě proto, že byly nezbytné k tomu, aby Praha vykročila do moderního věku. Těch ušetřených 400 mil. Kč ročně je podle jeho slov pouze „příjemným vedlejším efektem“. Je nicméně obtížné nevidět souvislost mezi omezením služeb a tunelem, kterým z kasy DPP mizí odhadem 1 mld Kč ročně. Kdyby se Praze podařilo získat zpět byť i jen zlomek peněz, které jsou takto dlouhodobě vykrádány, mohly by změny v dopravě být mnohem ohleduplnější k potřebám jejích obyvatel. Namísto toho však považuje město tyto peníze za odepsané a na jejich zpětné získání rezignuje. Nyní je řada na policii, aby konala a prověřila stovky offshorových společností. Každá minuta, každá koruna, kterou nyní primátor Svoboda investuje do podpory vyšetřování, může v budoucnu zachránit další autobusové či tramvajové linky před zrušením.