Kalouskovice
Nyní, když platí zákaz tvrdého alkoholu od 20%, je čas, aby se o slovo přihlásila česká vynalézavost. Pokud je nám známo, nikde ve světě ještě nebylo na povolený obsah alkoholu uvaleno podobné svévolné omezení. Přichází ta správná chvíle pro novou kategorii výrobků s obsahem alkoholu 19,99%. Tendence snižovat obsah alkoholu ve snaze ušetřit na spotřební dani a snížit prodejní cenu se v této zemi sice objevovala už předtím, avšak 19,99% je pro ucházející vodku nebo Tuzemák (s obsahem alkoholu obvykle 40%, respektive 37,5%) příliš málo. Je tedy na chytrých výrobcích alkoholu, aby vymysleli a prosadili 19,99% slivovici nebo vodku, kterou si Češi doma mohou posílit vymražením. Postačí chlast dát ve vhodné nádobě do mrazáku, ochladit na bod mrazu, a pak přidat jednu nebo dvě kostky ledu, aby zachytily krystalky mrznoucí vody. To, co zbyde, je pak silnější než původní produkt. S dobrou reklamní kampaní by takový výrobek mohl získat větší popularitu než současný hit, ovocná piva. Samozřejmě by to chtělo chytlavý název. Co takhle Kalouskovice?