Střední a západní Evropa
Škoda Auto v Asii prosperuje, i když se její růst v uvedeném regionu zpomalil z 21,9 % v roce 2011 na loňských 11,8 %. Objem prodejů firmy stoupá i ve východní Evropě, přestože meziroční růst klesl z 47,0 % v roce 2011 na 26,4 % v roce 2012. Růst naopak stagnuje jak ve střední, tak v západní Evropě. V roce 2011 Škoda zažila 8,6% růst objemu dodávek do západní Evropy, ale minulý rok tamější prodeje spadly o 0,9 %. Jen o málo lepší byla situace ve střední Evropě, kde se Škoda po 1,7 % růstu z roku 2011 dokodrcala na 0,7 % v roce 2012. Škoda je jen jedna společnost, ale představuje čelný indikátor stavu na trhu obecně. Aktuální údaje ukazují, že západní Evropě se jaksi nedaří přeřadit ze zpátečky, abychom použili slova generálního ředitele Škody Winfrieda Vahlanda, zatímco střední Evropa po dosažení maxima začne klesat. Možná je načase nově vymezit mapu Evropy. Namísto automatického spojování střední a východní Evropy bychom tak napříště možná měli mluvit o Evropě střední a západní.