Provinilá rozkoš kompulzivního volání

15.04.2013 - EB

Obchodníci rádi umisťují některé druhy vysokoobrátkového a vysoce ziskového zboží k pokladnám, aby byly vždy v dosahu nedisciplinovaných kompulzivních nakupujících. Mobilní operátoři se chovají podobně. Zařídili to tak, aby zákazník měl jejich služby vždy po ruce. Nikdo nebude vyžadovat regulaci nabídky čokoládových tyčinek u pokladen, ale Češi si už léta stěžují na nedostatečnou kontrolu trhu s telekomunikačními službami. Jejich stížnosti jsou veskrze opodstatněné, nicméně zastiňují skutečnost, že Češi mobilní telefony často používají dosti nerozumně. Uchylují se k nim i pokud mají k dispozici levnější formu komunikace, a pak si stěžují, kolik utratí. Nové paušály tří stávajících operátorů znamenají vítaný krok vpřed. Umožní zákazníkům užívat si provinilé rozkoše rozmařilého volání mnohem komfortněji.




Přepnout na desktop verzi

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít