Provinilá rozkoš kompulzivního volání
Obchodníci rádi umisťují některé druhy vysokoobrátkového a vysoce ziskového zboží k pokladnám, aby byly vždy v dosahu nedisciplinovaných kompulzivních nakupujících. Mobilní operátoři se chovají podobně. Zařídili to tak, aby zákazník měl jejich služby vždy po ruce. Nikdo nebude vyžadovat regulaci nabídky čokoládových tyčinek u pokladen, ale Češi si už léta stěžují na nedostatečnou kontrolu trhu s telekomunikačními službami. Jejich stížnosti jsou veskrze opodstatněné, nicméně zastiňují skutečnost, že Češi mobilní telefony často používají dosti nerozumně. Uchylují se k nim i pokud mají k dispozici levnější formu komunikace, a pak si stěžují, kolik utratí. Nové paušály tří stávajících operátorů znamenají vítaný krok vpřed. Umožní zákazníkům užívat si provinilé rozkoše rozmařilého volání mnohem komfortněji.