Pražská válka o billboardy

02.10.2014 - EB

Pražská billboardová válka mohla ukončit primátorskou kariéru Tomáše Hudečka, ale zřejmě ztroskotá a bude mít opačný účinek. Společnost BigBoard, jejíž tajná vlastnická struktura evokuje Martina Romana a miliardy z ČEZu, utratila jmění, aby z Hudečka udělala nepřítele lidu kvůli změně pražských stavebních předpisů. Lidé to ale nikdy skutečně nepochopili a TOP 09 vede ve volebních průzkumech. Co mohlo ponouknout TOP 09, s těsnou vazbou Miroslava Kalouska na Romana, aby si změnou předpisů došlápla na BigBoard? V billboardové válce není nic jasné, ale zdá se, že v tomto případě měl na pražské radnici náměstek primátora Jiří Vávra více pánů. Možná je to Kalouskův člověk, a tím pádem i Romanův, ale firma JCDecaux byla na okamžik přesvědčivější. James de Candole nadnesl znepokojující možnost, že Roman s Andrejem Babišem uzavřeli dohodu, která by navždy překryla Romanova tajemství, ale ukládala by mu dát košem Babišově Nemesis Kalouskovi. To je téma pro další analýzu, až válka o billboardy doběhne.




Přepnout na desktop verzi

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít