Jak McDonald’s šidí české zákazníky

03.09.2015 - EB

McDonald’s má problémy. Zdravější stravování, vyšší konkurence na domácí půdě a pomaleji se rozvíjející nové trhy stlačily celosvětové tržby americké společnosti ve druhém kvartálu o 10%. Podnikání v ČR, které představuje 0.7% celosvětových prodejů, je sice jen kapkou v moři, ale každá kapka se počítá. Místní manažeři přišli s mazaným způsobem, jak zvýšit tržby. Když si zákazník objedná McMenu, usměvavý chlapec nebo dívka za pultem automaticky namarkuje „velké“, které stojí o 8.7% více než „malé“. To samé se děje u snídaňového menu. Nic netušící zákazník automaticky dostane „pořádnou“ snídani, která stojí o 23.5% více než běžná. Manažer vlajkové prodejny na Václavském náměstí Jiří se brání tím, že jde o firemní politiku. Pokud zákazníci neřeknou „malé“, McDonald’s automaticky předpokládá, že chtějí „velké“. Kdo by taky nechtěl tak výživově hodnotnou stravu navíc, že ano?




Přepnout na desktop verzi

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít