Být ČEZ, komu zavoláte?
Když jsme 18. srpna informovali o tom, že ČEZ měl v předchozích třinácti dnech v Právu šestnáct celostránkových inzerátů, osmkrát více než v jakýchkoliv jiných novinách, příval reklam rychle vyschnul. Možná z toho důvodu, že olympiáda už končila, nebo se možná někdo zalekl, že mainstreamová média (a nejen ten otravný Final Word) si spojí štědrou podporu Práva ČEZem s náhlým nadšením novin pro policejní reorganizaci Milana Chovance. Škoda, že se tématu nechopil žádný ze skvělých českých investigativních reportérů. Jeden z těchto znamenitých mužů pera, Janek Kroupa, se už stal čelným podporovatelem reorganizace, a nikoho z těch ostatních nepřiměla k činu možnost zločinného spiknutí zahrnujícího právníky-lobbisty ČSSD a.s., politiky, nejvyšší policejní hlavouny, předního vydavatele a největší českou společnost obchodovanou na burze. Když nyní pominulo riziko širší publicity, ČEZ do Práva opět každý den nasazuje celostránkové inzeráty.