ČSSD vs. ČSSD a.s.

19.10.2016 - EB

Hledání „nové“ ČSSD je způsob, jak překrýt komerční aktivity staré ČSSD. Bohuslav Sobotka měl včera jedinečnou příležitost přilákat k „nové“ ČSSD mladé a městské voliče svým setkáním s Dalajlámou, ale místo toho upřednostnil obchodní zájmy ČSSD a.s. Mějme na paměti, že jde o toho samého Sobotku, jenž ve Spojených státech kázal havlismus a potom odletěl do Pekingu podepsat tajné memorandum o spolupráci s Komunistickou stranou Číny, od čehož upustil jedině proto, že dokument unikl na veřejnost. Sobotka v USA káže havlismus, ale v Číně vlezdoprdelní komercialismus. V tomto ohledu riskuje, že se z něj stane sociálnědemokratická verze Miroslava Kalouska, který sráží dolů TOP 09 svými padáky, co se neotevřely, mýtnou zakázkou pro Kapsch a církevními restitucemi. Skutečností je, že ČSSD a.s. už nereprezentuje ČSSD, pokud tomu tak vůbec kdy bylo. Šéf odborářů Josef Středula zastupuje voliče ČSSD lépe než Sobotka.




Přepnout na desktop verzi

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít