Být šmejd se vyplatí

28.12.2016 - EB

Česká obchodní inspekce si přes Vánoce připsala velký úspěch, když nachytala Alzu.cz při porušování zákazu prodeje při jednom z osmi státních svátků v obchodech s plochou nad 200 metrů čtverečních. Alza odmítá, že by její showroom v Holešovicích porušoval zákon. Pouze prý zákazníkům umožnil vracet zboží a vyzvednout si objednávky. Právník by sice možná řekl, že je taková obhajoba bezpředmětná, ale komu na tom záleží? Nejvyšší možná pokuta je 1 milion Kč a Alza na tom vydělá desetkrát tolik v podobě publicity zdarma. Alza prostě udělala promyšlené byznysové rozhodnutí. To samé platí o PPF, jejíž O2 CR i nadále automaticky účtuje zákazníkům prodloužení datových tarifů, i když mají automatickou obnovu vypnutou. I když to některé zákazníky rozzlobí, stojí to za to, protože spousta zákazníků si ani neuvědomuje, že je operátor oškubává. Být šmejd se zkrátka vyplatí. Obzvlášt, když jsou zákony psány pro ty (nebo dokonce těmi), před kterými nás mají chránit. 




Přepnout na desktop verzi

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít