Vyplácí se ještě být šmejdem?
Když se dva perou, třetí se směje, pro „šmejdy“ telefonní operátory to ale neplatí. Díky sporu ministra průmyslu a obchodu Jana Mládka s ministrem financí Andrejem Babišem o to, kdo může za drahé datové služby a jednostranné obchodní podmínky prosazované operátory, si čím dál víc lidí uvědomuje nutnost hledání řešení. Čím hlasitěji se ti dva hádají o tom, kdo je na vině, tím hlouběji akcie O2 CR padají. Dokonce i premiér Bohuslav Sobotka, který stál ve sporu o mýtném pevně za PPF, se zapojil do potyčky a chce, aby se tento „nepřijatelný a dlouhodobě neúnosný“ stav začal řešit. PPF si buduje pověst „největšího šmejda“ a co učit se od ní mají i dobře vyškolení obři T-Mobile a Vodafone. Jenom tihle tři mají k dispozici čísla, která ukazují, zda jim krátkodobé výnosy stály za poškozenou pověst.