ČEZ, OKD a Sobotkova hlava na talíři
Pro zhruba 75 % českých médií, která kopou za ČSSD a.s., nastávají ty vůbec nejtěžší časy. Jak v probíhající volební kampani zareagují na nepřetržitý proud zpráv ohledně korupce v ČEZu a gaunerství při privatizaci OKD? Babišova média vědí už celé měsíce, jak se zachovají. ČEZ a OKD budou nedílnou součástí volební kampaně ANO. Andrej Babiš na ně poukazuje na straně 5 své knihy o snech a ČEZ a OKD zdobí dnešní titulní strany MF Dnes a Lidových novin. Babišova strategie je zřejmě využít ČEZ a OKD k takové kompromitaci Bohuslava Sobotky a jeho okolí, že se Lubomír Zaorálek bude muset distancovat od ČSSD a.s. Je to i v zájmu Miloše Zemana. Média nakloněná ČSSD mohou nadále poskytovat kompletní ochranu a ignorovat přitom vývoj v ČEZu a OKD, nebo se mohou rozhodnout naservírovat na talíř Sobotkovu hlavu ve snaze omezit škody.