Topolánkův televizní deficit

09.01.2018 - EB

Mirek Topolánek příliš nevěří průzkumům veřejného mínění (kdo taky ano?) a má pro to konkrétní důvod. V dnešní MF Dnes vysvětloval, že jeden z kandidátů agenturu vedl (tím je myšlen Pavel Fischer a STEM), druhá agentura je z Akademie věd (narážka na Jiřího Drahoše a CVVM) a třetí patří nejmenované oligarchické struktuře (Médea Research Jaromíra Soukupa, který podporuje Miloše Zemana). Zatím dobré, Topolánek ale nezmiňuje Sanep, v jehož průzkumech má pravidelně o 10 procentních bodů více než v těch ostatních. Důležitější než průzkumy veřejného mínění jsou však televizní stanice. V tomto ohledu Topolánek ztrácí ještě víc. Zeman má za sebou TV Barrandov, TV Nova a TV Prima, Drahoš Českou televizi a na Topolánka zbyla jen TV Blesk (vlastněná jeho dřívějším zaměstnavatelem). Jakákoli zpětná analýza těchto voleb by se měla zaměřit nejen na to, jak předpojaté a nepřesné byly výzkumy veřejného mínění, ale také na důležitost spojenectví s televizními barony. 




Přepnout na desktop verzi

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít