Proč ČT propaguje přímého konkurenta?

07.06.2018 - EB

Seznam.cz je bezesporu přímou konkurencí České televize a Českého rozhlasu. Už pět let předtím, než byla Televize Seznam letos v lednu spuštěna, oznámil tehdejší generální ředitel Pavel Zima, že vizí TV projektů Seznamu je začít se angažovat v obýváku uživatele v osm hodin večer. TV Seznam zatím příliš úspěšná není, zatím se nepropracovala ani mezi 25 stanic, jejichž sledovanost v březnu měřila skupina Nielsen/Admosphere. Generální ředitel ČT Petr Dvořák si v lednu v Hospodářských novinách stěžoval, že veřejnoprávní televize přišla kvůli Seznamu o několik lidí, protože nebyla ochotna přebíjet jím nabízené podmínky. Celkově ale Dvořák aktivitám tohoto typu fandí. Česká televize bere konkurenci na lehkou váhu a pravidelně zve reportéry Seznamu do vysílání. Český rozhlas, který postupuje stejně, tento týden ohlásil propouštění 120 zaměstnanců. Seznam v tom samém okamžiku přiznal vstup na rozhlasový trh (Expres, Classic). Sečteno a podtrženo, aktivní propagací přímého konkurenta snižují ČT a ČRo vlastní konkurenceschopnost.  




Přepnout na desktop verzi

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít