OKD a smrt velkého retailu

19.05.2020 - EB

Některé obchody, restaurace a hospody znovu neotevřou, protože beztak nebyly moc výdělečné a jejich majitelé prostě nemají dost peněz, aby je dál udrželi. Některé znovu neotevřou, protože majitelé zvážili situaci a vzhledem k přetrvávající nejistotě nechtějí riskovat, i přesto, že by dost peněz na jejich udržení měli. A některé budou odsouzeny ke krachu, protože jejich majitelé už ze společnosti odvedli všechno, co se dalo a nikdy neměli v úmyslu peníze vrátit. Je příliš brzy na určení krachujících českých společností podle směru, jakým se vydaly, ale bankrot mnohých amerických velkých maloobchodů již poukazuje na to, že jedním z hlavních viníků jsou velké dluhy. Minulý týden uvedly New York Times, že společnosti soukromého kapitálu často nakupovaly známé značky, jako J. Crew a Neiman Marcus, s použitím velkého pákového efektu, a poté jim účtovaly úroky a poplatky v milionech dolarů. Aby Čech pochopil smrt velkého retailu v Americe, pomůže, když si vzpomene na OKD. 




Přepnout na desktop verzi

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít