Poctivost je pro PPF prostě příliš drahá

13.07.2016 - EB

V tom samém týdnu, kdy PPF spolupracovala s Bohuslavem Sobotkou, Milanem Chovancem, Janem Birkem a dalšími poslanci ve snaze zmocnit se výběru mýtného, začne O2 CR vypínat datové připojení zákazníkům, kteří vyčerpají svůj limit a nedokoupí si další data. PPF/O2 by se mohlo snadno vyhnout negativní publicitě, kterou přináší žaloba z pera spotřebitelské organizace dTest. Stačilo by nabídnout zákazníkům, kteří nesouhlasí s jednostrannou změnou smlouvy, možnost od ní odstoupit bez finančního postihu, to by ale mobilního operátora stálo peníze. Místo toho nám tak PPF opět ukazuje, jak vy***at s veřejností. Stejné je to v případě SkyTollu, který mohl být spasitelem místo predátora, kdyby měl aspoň trochu trpělivosti a hrál podle pravidel. Firma ale naopak tlačí všemi možnými způsoby na to, aby nebyla prodloužena smlouva s Kapschem. Díky těmto dvěma událostem si můžeme posvítit na obchodní praktiky PPF. Pokud existuje poctivý, ale dražší způsob, PPF sáhne po tom pokoutném.




Přepnout na desktop verzi

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít